Monday 4 April 2011

Win Easter Egg filled with fun and healthy Småkompisar!

Easter is upon us and soon it's time to fill Easter eggs (or baskets) with treats that everyone will enjoy! This year, why not replace some of those sweet, candy-filled Easter eggs with something more fun, and healthy! We suggest you fill them up with Småkompisar!

We will hand out a few Easter eggs, and all you need to do for a chance to win, is post a comment here on our blog and Facebook page and send us an e-mail to info@smakompisar.com. Please ensure you enclose your name, address, telephone number and a comment why you should win. This contest ends on April 18th, 2011.

9 comments:

  1. Hejsan!
    Ingen skulle bli lyckligare än jag om jag vann ägget fullt med småkompisar. Jag har flera vänner som verkligen gjort sig förtjänta av att få en liten småkompis av mig.

    Marie

    ReplyDelete
  2. Tjingeling!
    Jag skulle bli så...! GLAD om jag och mina vänner fick chans på ett ägg fyllt med SMÅKOMPISAR :)

    ReplyDelete
  3. Detta måste vara världens bästa påskägg - fyllt med småkompisar! Dessutom kan man dela med sig av dem till stora kompisar!

    ReplyDelete
  4. Jag och mina Småkompisar döttrarna Bus - skulle bli jätteglada över ett fint kompisägg :)

    /Linda E

    ReplyDelete
  5. Skulle bli jätte glad för ett påskägg fyllt med "kompisar"

    Johanna Ljungkrantz

    ReplyDelete
  6. Min lille pojk älskar dessa småkompisar och tar hand om dom, han brukar säga till sina riktiga kompisar att om man inte kan ta hand om en liten "småkompis", hur skall man då kunna ta hand om en riktig kompis <3
    Jag tycker att han är värd att vinna ett påskägg fullt med "småkompisar" att kanske ge bort till sina riktiga kompisar och visa hur man tar hand om varandra!!

    Camilla

    ReplyDelete
  7. Vilket dröm-påskägg!
    Det skulle vara perfekt åt sonen som är för liten för godis, men definitivt inte för liten för ett påskägg (eller två eller tre eller ännu fler...).

    Tack för en jättebra idé:-)

    /Karin

    ReplyDelete
  8. Hej!

    Jättebra idé med ett påskägg Småkompisar. :)

    ReplyDelete
  9. I just bought three little friends today and I immediately felt in love with them. They are so much fun and really support one's creativity. I bought them for my cousin's son and am sure that he and also his parents will love it as much as I do. Pia

    ReplyDelete